چگونه به اجتناب از بیماری های کلیه پاییز را به ارومیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه به اجتناب از بیماری های کلیه پاییز را به ارومیه

چگونه برای جلوگیری از بیماری های کلیوی سقوط به ارومیه؟ در درمانگاه، نارسایی کلیه در مرحله دوم است و اورمی متعلق به پایان بیماری مرحله کلیوی. بنابراین، آن را بسیار ضروری است برای بیماران نارسایی کلیه برای جلوگیری از اورمی در پیش است.
کارشناسان معتقدند که در حدود شش جنبه برای بیماران نارسایی کلیه به دنبال وجود دارد، در کنار اجازه دهید ما یک نگاهی به آنها را با هم.
اول، مصرف پروتئین باید در محدوده معقول محدود شده است. متابولیت از بدن انسان از عنصر پروتئین از رژیم غذایی هستند، به منظور کاهش حجم کار از کلیه باقی مانده، مصرف پروتئین باید با ظرفیت دفعی از کلیه مطابقت. برای مثال، هنگامی که کراتینین بین 170-440ummol / D، مصرف پروتئین باید 0.6 گرم به ازای هر کیلوگرم از وزن بدن باشد.
دوم، تهیه کالری ضروری پستها در طول روز مورد نیاز است. مقدار باید حداقل 35 کیلوکالری برابر با 1000 کالری کوچک در هر کیلوگرم از وزن بدن، که به طور عمده توسط قند عرضه می شود. بیماران نارسایی کلیه می تواند میوه، شکلات، عسل و غیره خوردن
سوم، هر چند برخی از توافق مواد غذایی با شرایط ذکر شده در بالا، مانند زرده، خشک نخ گوشت، به عنوان مقدار مصرف فسفر بالا، که می تواند این بیماری را بدتر است. بنابراین، آن است که برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه پیشنهاد به انتخاب مواد غذایی مانند آنها. علاوه بر این، بیماران باید ابتدا جوش و سپس طبخ غذا برای کاهش مصرف فسفر.
چهارم، مصرف نمک باید توسط شرایط بیماری تصمیم گرفت. اگر بیماران دارای فشار خون بالا با ادم، آنها توصیه به اتخاذ رژیم غذایی کم نمک هستند، یعنی 2 گرم نمک در روز!
پنجم، اجتناب از استفاده از مواد مخدر است که می تواند کلیه ها آسیب برساند، مانند جنتامایسین، سولفونامیدها، پنی سیلین و غیره.
ششم، در زمانی که بیمار نیز رنج می برند بیماری هایی مانند فشار خون بالا، دیابت، و غیره، آنها نیاز به جلوگیری از آسیب از بیماری های دیگر در خارج از کلیه به کلیه ها.
مهمتر از همه، بهترین درمان در واقع است که برای انجام پیشگیری اولیه است. آسیب پاتولوژی و روند عامل اصلی آسیب به نارسایی کلیه هستند، تنها توسعه فیبروز کلیوی متوقف به موقع، می تواند بیماران محافظت از کلیه ها به خوبی، سپس جلوگیری از اورمی.
اگر سوالی دارید دیگر و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، شما می توانید پیام زیر را ترک کنند، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 210
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 فروردين 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: